The-challenge-of-honesty-in-addiction-counseling

چالش صداقت در مشاوره ترک اعتیاد

چرا افراد در مورد اینکه آیا ورزش کرده‌اند، غذای سالم می‌خورند یا داروهای خود را طبق تجویز مصرف می‌کنند، صادق نیستند؟ بسیاری با متخصصانی که برای ارائه مراقبت‌های بهداشتی به آنها اعتماد کرده‌اند صادق نیستند. افشای سوءمصرف مواد مخدر یا الکل هم تفاوتی ندارد. اگر مشکلی وجود داشته باشد، سطح دیگری از اضطراب را برای بیماران اضافه می کند. این نبود صداقت در مشاوره ترک اعتیاد قابل درک است. به بیانی دیگر، درک می کنیم که هنگام افشای سوء مصرف مواد با ارائه دهنده مراقبت های اولیه، احساس آسیب پذیری کنید؛ زیرا بسیاری از افراد از قضاوت، گزارش شدن یا بدرفتاری می ترسند.

Prevention-of-reuse-of-addiction

شناخت مراحل، علائم، دلایل و روش های پیشگیری از مصرف مجدد و بازگشت به اعتیاد

بازگشت اعتیاد اتفاق رایجی است که ب صورت تدریجی و در سه مرحله رخ می دهد. شناخت این مراحل، علائم و نشانه ها کمک می کنند تا جلوی بازگشت اعتیاد را بگیرند.برای اینکه بتوانید از مصرف مجدد دخانیات و مواد مخدر جلوگیری کنید، باید فرایند سه مرحله بازگشت اعتیاد، علائم، دلایل و تکنیک های جلوگیری و پیشگیری را بشناسید. در این مطلب این موارد را به طور کامل توضیح خواهیم داد.
The-effect-addiction-on-sexual-health

تأثیر اعتیاد بر سلامت جنسی

کاهش میل جنسی و اعتیاد یکی از ده ها آسیب جسمی و روحی – روانی است که افراد و شریک زندگی آنها را درگیر می کند. این تأثیر منفی به حدی گسترده و جدی است که می تواند منجر به بروز بیماری های مختلف حتی از نوع روحی نظیر افسردگی، اضطراب، پرخاشگری شود. در این مطلب قصد داریم در رابطه با کاهش میل جنسی و اعتیاد و عوارض اعتیاد بر روی زندگی زناشویی به صورت کلی و همچنین به شکل جداگانه در مورد مواد مخدر مختلف صحبت کنیم.
به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید