Side-effects-of-marijuana-use

عوارض مصرف ماری جوانا بر بدن، بارداری و شیردهی و ارتباط با سرطان ریه

عوارض مصرف ماری جوانا یا گل، ‏به عنوان یکی از پرمصرف ترین و اعتیادآورترین مواد مخدر در بین نوجوانان بعد از سیگار و الکل، بسیار زیاد است. این ماده مخدر که با اهداف پزشکی در دنیا آزاد شده، تبدیل به یک معضل بزرگی شده که کنترل آن کار دشواری است. اما می توان از طریق آگاهی بخشی و بررسی علمی عوارض ماری جوانا در طولانی مدت و کوتاه مدت، عوارض آن بر روی قسمت های مختلف بدن و حتی ارتباط آن با نرخ شیوع سرطان، نرخ مصرف آن را کاهش داد. در ادامه به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم
Side-effects-simultaneous-use-of-alcohol-and-marijuana

عوارض مصرف همزمان الکل و ماری جوانا

اعتیاد به مواد مخدر انواع گوناگونی دارد. اعتیاد می تواند به صورت تزریقی، دود کردن و نوشیدن باشد. اما گاهی اوقات، افرادی که درگیر اعتیاد می شوند، مواد مخدر را به صورت همزمان مصرف می کنند. در این حالت مصرف مواد تاثیر چند برابری بر روی سلامت جسمی و روحی می گذارد. مصرف همزمان الکل و ماری جوانا یکی از این حالت ها است.

De-addiction-of-the-elderly-in-the-clinic

ترک اعتیاد افراد سالمند در کلینیک

اعتیاد به هر مواد مخدر یا مشروبات الکلی برای همه افراد در هر سنی ممنوع اعلام شده است. اما افراد سالمند در این زمینه بیشتر از دیگر سنین از اعتیاد ضربه می خورند. در تحقیقات اخیر افراد سالمند نسبت به دیگر افراد دچار بیماری اعتیاد می شوند. بسیاری از افراد سالمند که دچار اعتیاد هستند، متاسفانه در اثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می دهند.

به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید