کرونا ویروس چطور روی افراد معتاد اثر می گذارد؟

کرونا ویروس باعث شده تا ترس و اضطراب بر همه افراد چیره شود و در این بین کسانی که اعتیاد دارند و قصد داشتند شیوه درمانی خود را شروع کنند و یا در حال پیگیری آن بودند بخاطر مبتلا نشدن به این ویروس، بیش از همه ضرر می کنند. کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و محیطی کاملا استریل و امن از ویروس کرونا، شرایط بهینه را فراهم کرده است.


نحوه تأثیر کرونا ویروس روی افراد معتاد

بیماری کرونا ویروس 2019 (COVID-19) یک بیماری تنفسی با قدرت انتشار فوق العاده سریع است که چندین ماه است که رویه کل دنیا را تغییر داده است. کسب و کارهای مختلف، مدارس، کلیساها و حوزه ها و زندگی روزانه افراد از لحاظ مالی و اجتماعی مختل شده اند. به همان میزان که این بیماری تقریبا هر چیزی را در زندگی تحت تأثیر خود قرار داده، کل جامعه مرکز ترک اعتیاد و ریکاوری را هم دگرگون کرده است.
سلامت فیزیکی و ذهنی نگرانی و دغدغه اصلی هم برای کسانی است که در حال حاضر با اختلال مصرف مواد دست مبارزه می کنند و هم کسانی که در دوره ریکاوری هستند و کاملا از محافل اجتماعی جدا شده اند. احساس ترس و اضطراب حتی ممکن است افراد را از رفتن به کلینیک ترک اعتیاد برای شروع درمان یا ادامه آن منع کند در حالی که شروع یا ادامه روند درمان برای زندگی آنان نقش کلیدی ایفا می کند. ارتباط اعتیاد و کرونا ویروس در حال مقابله توسط افرادی است که در مراکز کلینیک ترک اعتیاد در تهران فعالیت دارند تا بتوان بهترین و امن ترین گزینه ها را بدون دغدغه ابتلا به بیماری کرونا ویروس ارائه کرد.

تاثیر کرونا روی اعتیاد
در شرایط کرونا ویروس نیز روش های درمانی ترک اعتیاد خود را قطع نکنید
 

کرونا ویروس چطور روی بدن فرد معتاد اثر می گذارد؟

اعتیاد به تنهایی از چندین روش به بدن حمله می کند، از بین بردن اندام های داخلی و تضعیف سیستم ایمنی. مصرف طولانی مدت یا مکرر الکل به قلب آسیب زده و باعث ضربان قلب نامنظم، کشش و افتادگی عضلات و دریچه های قلب، فشار خون بالا و سکته می گردد. مواد سمی که الکل در پانکراس می سازد منجر به پانکراتیت می گردد که همان تورم و التهاب رگ های خونی در پانکراس است.
اکثر افراد از اثر الکل روی کبد و ایجاد سیروز کبدی، هپاتیت الکلی، فیبروز و کبد چرب اطلاع دارند. مصرف الکل در ارتباط با چندین نوع مختلف سرطان و همچنین آسیب مغزی است. این شرایط حاد سلامتی می تواند افراد نسبت به علائم کرونا ویروس آسیب پذیرتر کند.
مصرف داروهای غیر قانونی سریعا باعث تحلیل بدن می گردند. مصرف طولانی مدت متامفتامین باعث آسیب به ریه، کبد و کلیه و آسیب به رگ های خونی قلب و مغز، سوء تغذیه، پوسیدگی دندان، مشکلات تنفسی در صورت استنشاق و بیماری های عفونی و آبسه در صورتی که تزریقی باشند خواهد شد.
سوء مصرف اُپیوئید یا مواد مخدر مثل هیدروکودون، کدئین، اُکسی کدون، فنتانیل و هروئین روی سلامت تنفسی و ریوی اثر می گذارند. کشیدن هر نوع دارویی، تنباکو یا ماری جوانا باعث تضعیف ریه ها شده و لذا این افراد با ابتلا به کرونا ویروس خیلی بیشتر صدمه می بینند.
مؤسسه بین المللی سوء مصرف مواد (NIDA) عنوان کرده که کرونا ویروس خطر بسیار جدی تری برای افرادی که سیگار می کشند و افرادی که دچار اختلال مصرف مواد هستند خواهد بود.
وقتی فرد به کرونا ویروس مبتلا می شود، ابتدا با عفونی شدن سلول ها در جداره داخلی ریه ها شروع می شود. اولین علائم ابتلا به ویروس کرونا شامل سرفه خشک، تنگی نفس، تب، سردرد، درد عضله و کوفتگی است. هر چقدر عفونت از قسمت بالایی مسیر تنفسی به قسمت پایینی مسیر تنفسی پیشرفت می کند، علائم وخیم تر می گردند.
سیستم ایمنی افرادی که سالم هستند، می توانند بیماری را در قسمت فوقانی مسیر تنفسی محدود کرده و فرصت ریکاوری به آنها می دهد. در موارد شدیدتر، کرونا ویروس می تواند باعث بروز برونشیت و ذات الریه گردد. در تعداد کمی از موارد شدید حتی می تواند باعث بروز سندرم دیسترس حاد تنفسی (ARDS) گردد. با اینکه یک فرد سالم می تواند به طور کامل از کرونا ویروس ریکاوری کند و شرایط نرمال ابتدایی را به دست بیاورد، کسی که دچار ناهنجاری های ریوی، بیماری مزمن یا نقص سیستم ایمنی است، در خطر ابتلا به نوع حاد بیماری و حتی مرگ قرار دارد.

خطر کرونا برای معتادان و لزوم ترک اعتیاد
اعتیاد افراد را در معرض خطر مضاعف ابتلا به کرونا ویروس و تشدید علائم قرار می دهد
 

بهداشت روان و ویروس کرونا

 ویروس کرونا طوری اثر گذاشته که مردم را دچار احساس های استرس، اضطراب و افسردگی می کند. افرادی که از قبل مشکلات بهداشت روان داشته اند در چنین مواقعی به خوبی وخیم تر شدن علائم این بیماری را تجربه می کنند. از خیلی مدت پیش ارتباط بین سوء مصرف مواد و بهداشت روان به اثبات رسیده است به طوری که نیمی از افرادی که اختلالات روانی شدید داشته اند، به سوء مصرف مواد دچار گشته اند. زنانی که مشکلات بهداشت روان و اختلال سوء مصرف مواد دارند به اختلال یا تشخیص دو گانه معروف هستند.
وقتی مشکلات روانی افراد درمان نشود، معمولا مصرف مواد وضعیت آن را وخیم تر می کند و هنگامی که افراد شروع به سوء مصرف دارو یا الکل می کند، مشکلات بهداشت روان آنها بدتر می شود. بسیاری از افراد از الکل یا دارو به عنوان مکانیسم مقابله ای برای وضعیت بهداشت روان خود استفاده می کنند.
شاید افراد پس از مصرف دارو یا الکل، احساس بهبودی در میزان استرس و اضطراب خود داشته باشند اما در طولانی مدت علائم آن تشدید شده و عوارض جانبی منفی آن افزایش پیدا می کند. اگر مشکل روان افراد تشخیص داده نشده باشد، مقابله و درمان اختلال همزمان بسیار سخت خواهد شد.
از بین افرادی که از لحاظ روانی بیمار تشخیص داده شده اند، 29% آنها به سوء مصرف دارو یا الکل مبتلا شده اند لذا تشخیص این موارد قبل از مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد در تهران بسیار ضروری است. از طرفی 53% کسانی که بخاطر سوء مصرف دارو و 37% کسانی که به خاطر سوء مصرف الکل به مراکز ترک اعتیاد در تهران مراجعه کرده اند، بیماری روانی شدید داشته اند.
خوشبختانه مراکز ترک اعتیادی در تهران وجود دارند که می توانند با سم زدایی فوق سریع یا سایر روش ها اعتیاد افراد را درمان کنند و با سایر روش های تأیید شده نیز اختلال بعدی را رفع کند. با توجه به استرس زیادی که به خاطر کرونا ویروس به بیماران وارد شده، درخواست درمان برای سوء مصرف مواد بسیار افزایش پیدا کرده است.
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) اظهار داشته برخی افراد نسبت به شرایط استرس زای این دوران بحرانی واکنش شدیدتری نشان می دهند مثل افرادی که بخاطر ابتلا به کرونا ویروس در معرض خطر بزرگتری قرار دارند، کسانی که به این افراد کمک می دهند مثل کارکنان خدمات درمان و کسانی که مشکلات بهداشت روان از جمله مشکلاتی با سوء مصرف مواد دارند. استرسی که بخاطر شیوع یک بیماری عفونی ایجاد می گردد مثل کرونا ویروس، می تواند علائم زیر را در افراد ایجاد کند:
  • افزایش مصرف الکل، تنباکو یا سایر داروها
  • مشکل خواب یا تمرکز
  • وخیم تر کردن مشکلات مزمن سلامت
  • تغییرات در الگوهای خواب یا خوراک
  • ترس و نگرانی در مورد سلامت شخصی و سلامت کسانی که دوستشان دارند
افرادی که مشکلات سلامت یا بهداشت روان داشته باشند باید درمان را در طی دوران کرونا ویروس ادامه داده و به بروز علائم جدید یا وخیم تر شدن آنها توجه کنند. سازمان بهداشت جهانی (WHO) پیامی در خصوص ملاحظات بسیار مهم بهداشت روان و مسائل روانشناختی در طی دوران کرونا ویروس منتشر کرده است.
این سازمان به افراد مبتلا به ویروس کرونا توصیه می کند که مشاهده اخباری که در مورد کرونا ویروس هست را کمتر کنند چون باعث ایجاد حس اضطراب و ترس در این افراد می شود و به جای آن از منابع معتبر اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج کنند. حتی توصیه شده که حتما این افراد باید سلامت بدنی خود را با خوردن غذاهای سالم، ورزش کردن و استراحت کافی تضمین کنند.
برخی افرادی که در مراحل ابتدایی اعتیاد خود به مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنند تا با ترک اعتیاد سرپایی خود را درمان نمایند عنوان می کنند که بخاطر استفاده از استراتژی های مقابله ای غیر علمی و مضر مثل مصرف تنباکو، الکل یا سایر داروها دچار اعتیاد شده اند فقط بخاطر اینکه بر ترس و اضطراب خود در این دوران غلبه کنند اما پس از مدتی متوجه شدند که سلامت ذهنی و بدنی آنها را وخیم تر ساخته است.
طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، کسانی که به افراد مبتلا به کرونا ویروس خدمات رسانی می کنند مثل پزشکان، کارکنان کادر سلامت و اولین پاسخ دهندگان (FR) دچار مشکلات عاطفی و استرس تروماتیک ثانویه (STS) می شوند. نشانه های این مشکلات شامل احساس گناه، ترس، گوشه گیری، بیماری و کوفتگی می باشند که شناخت آنها بسیار اهمیت دارد.
این افراد باید متوجه باشند که هر کسی ممکن است در این دوران بحرانی به STS مبتلا شوند و کمک خواستن هیچ مشکلی ندارد و نشانه ضعف افراد نیست. کسانی که در کادر درمان کار می کنند بهتر است که سیستم دوستانه با دیگر کارکنان تشکیل دهند تا میزان استرس، امنیت و فشار کاری یکدیگر را چک کنند چرا که در چنین شرایطی احساس حمایت بسیار مهم است.

کلینیک ترک اعتیاد در کرونا
بهداشت روان و کرونا ویروس و اعتیاد رابطه مستقیم با یکدیگر دارند
 

دریافت خدمات درمانی برای سوء مصرف مواد در طی دوران کرونا ویروس

انجمن پزشکی اعتیاد آمریکا عنوان کرده بخاطر انزوای اجتماعی، اضطراب و استرس مرتبط با پاندمی کرونا ویروس، خطراتی که بخاطر سوء مصرف مواد متوجه افراد خواهد بود، به شدت افزایش پیدا خواهند کرد. ضمنا در این شرایط بسیار مهم است که کلینیک های ترک اعتیاد در تهران کاملا در دسترس بوده و محیط درمانی و کاملا امن را برای بیماران و کارکنان فراهم سازند که کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک در این زمینه کاملا حرفه ای عمل کرده است.

درمان به شیوه بستری

امکانات توانبخشی بستری بیماران که به برنامه های درمانی همراه با بستری معروف هستند، مراکزی هستند که بیماران باید طی یک مدت درمانی طولانی بستری باشند. میانگین زمان بستری بیماران نیز 30 روز است، اما برخی بیماران بین 60 تا 90 روز یا بیشتر بستری می مانند که بستگی به شدت اعتیاد آنها دارد. در کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک فرصتی فراهم می شود تا بیماران در محیطی کاملا امن و پاک از کرونا ویروس، افراد بتوانند از شرایط زندگی روزانه قبلی خود که دسترسی به مواد مخدر داشته اند رها شده و کاملا روی ریکاوری خود تمرکز کنند.
مزیت این نوع برنامه ها این است که بیماران 24 ساعته تحت نظر هستند و اطراف آن پر از افراد با تجربه های مشابه و حتی افرادی است که در این زمینه موفق شده اند اما بخاطر کرونا ویروس، بیماران نسبت به مبتلا شدن به ویروس حساس شده اند و ترس دارند.
برنامه های درمانی بستری که در مرکز ترک اعتیاد تهران پاک انجام می شوند کاملا با اقدامات احتیاطی است تا امنیت و سلامت همه افراد تضمین شده باشد به نحوی که در این مرکز هر فردی که خواهان شروع برنامه های ترک اعتیاد باشد، در صورتی که بخاطر یکسری علائم مشکوک به کرونا ویروس باشد یا به هر دلیلی در تماس نزدیک با فرد کرونایی بوده باشد، ابتدا تست سلامت خواهد داد.
ابتدا یک دوره ایزوله 24 ساعته برای بیماران جدید در نظر گرفته می شود تا زمانی که نتیجه آزمایشات وضعیت سلامت آنها مشخص شود. بیماران فعلی باید برای بررسی برخی علائم غربالگری شوند و باید نسبت به نشانه های قطعی بیماری آگاه سازی انجام شود.
در صورتی که هر یک از بیماران این مرکز علائم کرونا را از خود نشان دهند، قرنطینه خواهند شد و به آنها ماسک صورت و محلول ضدعفونی کننده دست داده می شود که تا زمان مشخص شدن نتایج تست کرونا ویروس از آن استفاده کنند. دپارتمان سلامت نیز در این قضیه نقش مهمی ایفا می کند. در صورتی که جواب تست مثبت باشد، درمان موقت با همکاری و زیر نظارت مستقیم پزشک اصلی انجام خواهد شد.
تمامی کارکنان و بازدیدکنندگان مجموعه کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک در هر بار ویزیت برای بررسی نشانه هایی مثل تب، سرفه، سوزش گلو، تنگی نفس و درد عضلانی مورد آزمایش قرار میگیرند. لذا برای تأمین امنیت و سلامت محیط، قطع بازدید همراهان یا محدود کردن تعداد بازدیدکنندگان به تنها 1 نفر در روز لازم است.
امکانات تمیز کنندگی پیشرفته هم باید بکار گرفته شوند. همیشه سطوحی که بیشترین تماس با آنها برقرار می شود مثل دستگیره های درب، کلیدهای قطع و وصل لامپ، میزها، کانترها، تلفن ها، کلیدها و شیرهای آب چندین بار در روز ضدعفونی می شوند. هر کدام از وسایلی که برای مراقبت از بیمار استفاده می شوند و یکبار مصرف نیستند بعد از هر بار استفاده ضدعفونی می شوند. تمامی اتاق هایی که بیماران برای ترک اعتیاد در آن بستری شده اند دارای صابون، آب و مایع ضدعفونی کننده دست هستند و هنگام تزریق دارو برای بیماران نیز حتما از دستکش استفاده می شود
در مرکز ترک اعتیاد تهران پاک، فاصله فیزیکی بین بیمارها رعایت شده و تماس های غیر ضروری با بیماران حذف گردیده و بین هر بیمار نیز حدود 2 متر فاصله وجود دارد تا بیماران نسبت به کرونا ویروس خاطر جمع باشند. در هر اتاق اگر متراژ بزرگ است بهتر است که بیش از 10 فرد (بیمار + همراه) وجود نداشته باشد.
تمامی معیارهای و کارهای گفته شده مورد تأیید انجمن پزشکی اعتیاد آمریکاست تا امنیت و بهداشتی بودن محیط بستری بیماران تضمین شده باشد و به افرادی که اختلال سوء مصرف مواد دارند کمک زیادی گردد.

ترک اعتیاد سرپایی در دوران کرونا ویروس

برنامه درمانی و ترک اعتیاد سرپایی برنامه ای است که در آن فرد بخشی از روز را در طی ساعاتی مشخص به مرکز ترک اعتیاد مراجعه می کند تا خدمات درمانی بگیرد. این نوع برنامه های درمانی جدای از خطرات کرونا ویروس برای حضور فیزیکی جهت درمان برای افرادی مناسب است که اعتیاد در آنها خفیف بوده یا مسئولیت و سمت های خاصی دارند که نمی توانند در محل کار خود حضور پیدا نکنند.
در این نوع شیوه درمانی، همکاران ما در کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک برای بررسی وضعیت کرونا ویروس، از طریق تلفن علائم مختلف را بررسی کرده و در هر بار ورود نیز تست می شوند. اگر برخی علائم را داشته باشند باید ابتدا تست کرونا بدهند. اگر جواب تست آنها مثبت باشد در این شرایط باید از سایر بیماران و کارکنان جدا شوند و خدمات درمانی را از راه دور دریافت کنند. اختلالات سوء مصرف مواد هر سال جان هزاران نفر را می گیرد و موارد باید سریعا درمان شوند و هر فرد به شکل جداگانه تست بدهد چرا که کرونا ویروس در این شرایط بسیار خطرناکتر خواهد بود.
بیمارانی که نشانه کرونا ویروس را نداشته باشند می توانند روند درمانی را شروع کرده و یا ادامه دهند و البته در حین روند درمانی موارد بهداشتی و فاصله فیزیکی استاندارد را رعایت نمایند. روش های درمانی سرپایی این فرصت را در اختیار بیماران می گذارند تا خدمات درمانی را از راه دور دریافت کنند و با مشاورین و پزشکان خود به شکل تلفنی یا تماس تصویری صحبت کنند و راهنمایی بگیرند.

جلسات درمانی 12 مرحله ای مجازی

کسانی که در مرحله ریکاوری از اختلال سوء مصرف مواد هستند، جلسات درمانی 12 مرحله ای بخشی از فرایند بسیار مهم درمانی آنها محسوب می شود که بخاطر شرایط کرونا ویروس، بسیاری از این جلسات درمانی در سراسر کشور متوقف شده تا هم جلوی خطرات انتقال بیماری گرفته شود و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت گردد. گروه درمانی که امروزه انجام می شود با تدابیر شدید بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی است که در آنها خبری از بغل کردن، دست دادن و نزدیک نشستن بیماران نیست. کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک برای کسانی که ترس از شرکت در جلسات حضوری خصوصی دارند، شرایطی را فراهم کرده تا در جلسات درمانی 12 مرحله ای مجازی شرکت کنند.
به عنوان مثال در کشور آمریکا سازمان خدمات سوء مصرف مواد و بهداشت روان (SAMHSA) لیستی از منابع مختلف مجازی برای ارائه درمان در طی دوران کرونا ویروس فراهم کرده است که افراد با توجه به نوع اعتیاد خود می توانند در جلسات درمانی مجازی مربوطه خود شرکت کنند.
این جلسات درمانی مجازی در دوران کرونا ویروس امکان ساپورت کردن پیوسته بیمارانی که در مرحله ریکاوری هستند را فراهم می کند. حتی می توان از اپلیکیشن ها و پادکست های مربوطه هم استفاده کرد. ابزارهای وبینار مثل Zoom نیز برگزاری جلسات درمانی مجازی رایگان را خیلی ساده و راحت کرده و بسیاری از مشاورین پزشکی توصیه می کنند که در شیوه درمان سرپایی بیماران می توانند جلسات درمانی را از طریق تلفن یا وب کم پیگیری کنند.
توصیه اکید پزشکان ما در کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک این است که در چنین مواقعی اصلا رابطه خود را با دوستان و اعضای خانواده ای که شما را ترغیب به ادامه دادن روند درمانی می کنند قطع نکنید. حتما از طریق متن و تماس تلفنی در ارتباط باشید و زمانی را برای صحبت کردن با افراد انرژی مثبت اطراف خود بگذارید.

ترک اعتیاد سرپایی در کرونا
روش های درمانی مختلف برای اعتیاد در محیطی امن و کاملا بهداشتی از کرونا ویروس
 

داروهای درمان اعتیاد

برنامه های درمانی اُپیوئید یا OTP شیوه های درمانی به کمک دارو و مشاوره را برای کسانی که اعتیاد به مواد مخدر دارند فراهم می کنند. افراد در این شیوه های درمانی، اغلب به شکل روزانه به مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنند تا دوزهای مشخصی از داروی متادون، بوپرنورفین یا نالترکسون دریافت کنند.
این داروها کمک می کنند تا افراد درد و احساس ناخوشایند کمتری بخاطر علائم ترک تجربه کنند که به خاطر سوء مصرف مواد مخدر است. در این برنامه های ترک اعتیاد، افراد کیفیت زندگی بهتری دارند، فعالیت های مجرمانه در آنها کاهش پیدا کرده و روشی امن و محیطی عاری از خطرات کرونا ویروس جهت ترک ارائه می گردد.
بخاطر اینکه روش های درمانی OTP دارو درمانی خاصی را انجام می دهند، به دلیل شرایط فعلی کرونا ویروس برخی از فعالیت های حضوری خیلی کمتر شده با این حال کسانی که در معرض ابتلا به این بیماری هستند کماکان بخاطر مراجعه حضوری خود استرس دارند.
بیمارانی که به وضعیت ثابتی دست پیدا کرده اند می توانند تا 28 روز داروهای خود را در خانه مصرف کنند و مراجعه حضوری نداشته باشند اما سایر بیماران تنها 14 روز اجازه دارند. بیمارانی که شرایط ثابتی ندارند یعنی کسانی که هنوز برخی مواقع مواد مخدر مصرف می کنند باید بخاطر پیشرفت مراحل درمانی خود هر روز به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کنند.
با این حال در کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک استانداردهای پاکسازی محیط رعایت می گردد و کسانی که باید به شکل حضوری داروها را دریافت کنند و به آنها تزریق شود در اتاق جداگانه ای قرار می گیرند. پزشکان، روند درمانی بیماران قبلی خود را که شرایط ثابتی هم پیدا کرده اند از راه دور پیش می برند اما بیماران جدید باید بررسی دقیق فیزیکی شوند. حتی گفته می شود احتمال اوردوز کردن در افرادی که سوء مصرف مواد مخدر دارند بالاست و به همین دلیل دریافت داروهای گفته شده برای درمان در این افراد ضروری است.

دکتر ترک اعتیاد در کرونا
با بهترین پزشکان بدون ترس از کرونا ویروس برنامه درمانی خود را شروع کرده یا ادامه دهید
 

کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک، ارائه کننده بهترین و بهداشتی ترین خدمات در شرایط کرونا ویروس

با اینکه کل دنیا بخاطر کرونا ویروس فلج شده اما اعتیاد هنوز ادامه داد و حتی کسانی که اعتیاد دارند بخاطر گوشه گیری، استرس و اضطرابی که در این شرایط متحمل می شوند خطرات این بیماری برای آنها چندین برابر است. لذا اگر دچار این بیماری هستید یا یکی از عزیزان شما به آن دچار شده حتما با مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک، که ایمن ترین و بهداشتی ترین روش های درمانی مورد تأیید وزارت بهداشت را به کمک مجرب ترین پزشکان ارائه می کند، جان خودتان یا عزیزانتان را نجات دهید.

در شرایط بحرانی کرونا ویروس، کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک در کنار شماست
 
به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید