Opium-Addiction

عوارض مصرف تریاک

عوارض مصرف تریاک و اعتیاد به آن سال های بسیار طولانی است که جوامع بشری را درگیر خود ساخته که به دلیل استفاده در داروهای پزشکی، مصرف خودسرانه و دسترسی راحت به آن را هم بیشتر کرده است. در این مطلب به کلیه عوارض مصرف تریاک و نحوه شروع و عملکرد آن می پردازیم.
COVID-19-Impacting-Addiction

کرونا ویروس چطور روی افراد معتاد اثر می گذارد؟

کرونا ویروس باعث شده تا ترس و اضطراب بر همه افراد چیره شود و در این بین کسانی که اعتیاد دارند و قصد داشتند شیوه درمانی خود را شروع کنند و یا در حال پیگیری آن بودند بخاطر مبتلا نشدن به این ویروس، بیش از همه ضرر می کنند. کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و محیطی کاملا استریل و امن از ویروس کرونا، شرایط بهینه را فراهم کرده است.
Importance-Detoxification-Rehab

اهمیت سم زدایی در ترک اعتیاد

سم زدایی در ترک اعتیاد یا Detoxification مرحله بسیار ضروری و مهم در هر پروسه ترک اعتیاد برای هر نوع ماده مخدری است که باید توسط پزشکان و کادر درمان حرفه ای انجام شود تا عوارض شدید و خطرناک برای افراد بروز نکند. کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک با سابقه بسیار موفق در زمینه روش های مختلف ترک اعتیاد آماده بهترین و بروزترین خدمات علمی و پزشکی است.
Side-Effects-Marijuana

عوارض ماری جوانا

عوارض ماری جوانا برخلاف تصور غلطی که افراد دارند بسیار بیشتر و عمیقتر است که به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم بندی می شود که هر کدام به اثرات فیزیکی و روحی – روانی تبدیل می گردند. مصرف این ماده روی نوزادان نیز در حین و پس از بارداری بسیار شدید است. در صورت عدم درمان و ترک اعتیاد ماری جوانا، این عوارض می توانند دائمی و برگشت ناپذیر باشند.
Quitting-Alcohol

ترک الکل ، عوارض و شیوه های آن

در کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک از بهترین و مؤثرترین روش های درمانی متناسب با وضعیت هر فرد برای ترک الکل استفاده می شود که اثرات مثبت آن را می توان به صورت هفتگی مشاهده کرد. کلیه خدمات با بهترین قیمت تعیین شده اند تا همه حق برخورداری از زندگی سالم و شاد را داشته باشند.
به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید