عوارض-مصرف-هروئین

عوارض مصرف هروئین

عوارض مصرف هروئین بسته به میزان و مدت زمان دوره مصرف، جنسیت و سابقه اعتیاد مختلف است که به طور کامل مورد بررسی قرار داده ایم.
ترک-اعتیاد-به-گل

ترک اعتیاد به گل به همراه عوارض طولانی مدت و هر آنچه که باید بدانید!

ترک اعتیاد به گل یا ماری جوانا فرایندی پیچیده و حتی طولانی است که فقط زیر نظر پزشکان متخصص و کلینیک ترک اعتیاد مجهز به روش های درمانی بروز امکان پذیر است.
drug-use-by-students

مصرف مواد مخدر توسط دانشجویان

مصرف مواد مخدر توسط دانشجویان در طی سال های اخیر روند افزایشی داشته که در طول دوران کرونا تغییرات زیادی در گرایش به مواد مخدر ایجاد شده است.
Methods-for-Quitting-Addiction

روش های ترک اعتیاد

در این مطلب ابتدا نکات، اهداف و اصول مورد نیاز برای انجام روش های ترک اعتیاد بیان می شوند تا با دید درست در این مسیر قدم بردارید و در ادامه به معرفی و بررسی تک تک روش های علمی و تأیید شده جهت ترک اعتیاد و جلوگیری از اعتیاد پیدا کردن مجدد خواهیم پرداخت که همگی در مرکز کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک خدمات رسانی می شوند.
Quitting-Addiction-without-Hospitalization

آیا ترک اعتیاد بدون بستری امکان پذیر است؟

ترک اعتیاد بدون بستری که معمولا در منزل و بدون نظارت پزشک انجام گیرد بسیار خطرناک و حتی کشنده است لذا در ابتدا توصیه می کنیم کلیه مراحل ترک اعتیاد خود را در یک مرکز یا کلینیک بسیار معتبر دنبال کنید و در صورتی که بدون بستری شروع کردید، در کلیه مراحل زیر نظر پزشک کاملا متخصص باشید.
به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید