The-effect-addiction-on-sexual-health

تأثیر اعتیاد بر سلامت جنسی

کاهش میل جنسی و اعتیاد یکی از ده ها آسیب جسمی و روحی – روانی است که افراد و شریک زندگی آنها را درگیر می کند. این تأثیر منفی به حدی گسترده و جدی است که می تواند منجر به بروز بیماری های مختلف حتی از نوع روحی نظیر افسردگی، اضطراب، پرخاشگری شود. در این مطلب قصد داریم در رابطه با کاهش میل جنسی و اعتیاد و عوارض اعتیاد بر روی زندگی زناشویی به صورت کلی و همچنین به شکل جداگانه در مورد مواد مخدر مختلف صحبت کنیم.
ترک-اعتیاد-زنان

ترک اعتیاد زنان در دوران قبل و حین بارداری

ترک اعتیاد زنان نسبت به مردان با چالش ها و مشکلات بیشتری همراه است. صحبت در رابطه با این موضوع، روش ها و برنامه های درمانی و سایر موارد موضوع اصلی این مقاله است.
ترک-اعتیاد-با-ورزش

تأثیر ورزش در ترک اعتیاد چقدر است؟

تأثیر ورزش در ترک اعتیاد، مزایای ورزش کردن در دوران ترک اعتیاد، نوع و میزان ورزش کردن فاکتورهای بسیار مهمی هستند که در این مطلب به آنها پرداخته ایم.
دکتر-ترک-اعتیاد

دکتر ترک اعتیاد

دکتر ترک اعتیاد (Addiction Specialist/ Physician) در زمینه معاینه، تشخیص و تجویز بهترین شیوه های درمانی و ترک اعتیاد، تخصص و تجربه کامل دارد.
نقش-خانواده-در-پیشگیری-از-اعتیاد

نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد چیست؟ معرفی بهترین راهکارها

نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد فرزندان بسیار مهم و اساسی است به نحوی که باید آموزش های صحیح از سمت جامعه به خانواده و از خانواده به فرزندان منتقل شود.
به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید