Herbal-medicine-for-addiction

داروی گیاهی برای ترک اعتیاد، لیست کامل همراه با طرز تهیه

لیست کاملی از داروی گیاهی برای ترک اعتیاد همراه با معرفی بهترین و قویترین ها در کنار طرز تهیه کامل در این مطلب معرفی شده است.
Side-effects-of-marijuana-use

عوارض مصرف ماری جوانا بر بدن، بارداری و شیردهی و ارتباط با سرطان ریه

عوارض مصرف ماری جوانا یا گل، ‏به عنوان یکی از پرمصرف ترین و اعتیادآورترین مواد مخدر در بین نوجوانان بعد از سیگار و الکل، بسیار زیاد است. این ماده مخدر که با اهداف پزشکی در دنیا آزاد شده، تبدیل به یک معضل بزرگی شده که کنترل آن کار دشواری است. اما می توان از طریق آگاهی بخشی و بررسی علمی عوارض ماری جوانا در طولانی مدت و کوتاه مدت، عوارض آن بر روی قسمت های مختلف بدن و حتی ارتباط آن با نرخ شیوع سرطان، نرخ مصرف آن را کاهش داد. در ادامه به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم
Strengthening-after-quitting-addiction

تقویت بعد از ترک اعتیاد با بهترین مواد غذایی، ویتامین ها و مکمل ها

تقویت بدن بعد از ترک اعتیاد نیازمند اطلاع از زمان دقیق و مقدار غذا خوردن، نوع مواد غذایی، مکمل ها و ویتامین های مورد نیاز و پرهیزهای غذایی است.
overdose-and-how-does-it-lead-to-death

اوردوز مواد چیست و چگونه منجر به مرگ می شود؟

اوردوز چیست؟ اوردوز به انگلیسی (Overdose) به معنای حالتی است که یک فرد مقدار زیادی از یک دارو، ماده مخدر یا تحریک کننده و حتی یک ویتامین و ماده معدنی را مصرف می کند. حتی اگر یک ماده در طی مدت زمان طولانی استفاده شود و اثرات آن روی هم جمع گردد و یا چندین ماده و دارو به شکل ترکیبی مصرف شوند باعث اوردوز خواهد شد. باید دقت کرد که اوردوز فقط در مورد داروها و مواد مخدر نیست و مقدار زیاد هر چیزی در بدن حالت سمی و توکسیک پیدا کرده و فرد اوردوز خواهد کرد. اوردوز در اکثر مواقع کشنده و بسیار خطرناک است و باید فورا اقدامات پزشکی لازم برای زنده نگه داشتن فرد انجام شوند. در ادامه کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تهران پاک شما را با انواع مختلف اوردوز، علائم، درمان و شیوه های پیشگیری آشنا خواهد ساخت.
Prevention-of-reuse-of-addiction

شناخت مراحل، علائم، دلایل و روش های پیشگیری از مصرف مجدد و بازگشت به اعتیاد

بازگشت اعتیاد اتفاق رایجی است که ب صورت تدریجی و در سه مرحله رخ می دهد. شناخت این مراحل، علائم و نشانه ها کمک می کنند تا جلوی بازگشت اعتیاد را بگیرند.برای اینکه بتوانید از مصرف مجدد دخانیات و مواد مخدر جلوگیری کنید، باید فرایند سه مرحله بازگشت اعتیاد، علائم، دلایل و تکنیک های جلوگیری و پیشگیری را بشناسید. در این مطلب این موارد را به طور کامل توضیح خواهیم داد.
به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید