De-addiction-of-the-elderly-in-the-clinic

ترک اعتیاد افراد سالمند در کلینیک

اعتیاد به هر مواد مخدر یا مشروبات الکلی برای همه افراد در هر سنی ممنوع اعلام شده است. اما افراد سالمند در این زمینه بیشتر از دیگر سنین از اعتیاد ضربه می خورند. در تحقیقات اخیر افراد سالمند نسبت به دیگر افراد دچار بیماری اعتیاد می شوند. بسیاری از افراد سالمند که دچار اعتیاد هستند، متاسفانه در اثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می دهند.

Side-effects-simultaneous-use-of-alcohol-and-marijuana

عوارض مصرف همزمان الکل و ماری جوانا

اعتیاد به مواد مخدر انواع گوناگونی دارد. اعتیاد می تواند به صورت تزریقی، دود کردن و نوشیدن باشد. اما گاهی اوقات، افرادی که درگیر اعتیاد می شوند، مواد مخدر را به صورت همزمان مصرف می کنند. در این حالت مصرف مواد تاثیر چند برابری بر روی سلامت جسمی و روحی می گذارد. مصرف همزمان الکل و ماری جوانا یکی از این حالت ها است.

The-challenge-of-honesty-in-addiction-counseling

چالش صداقت در مشاوره ترک اعتیاد

چرا افراد در مورد اینکه آیا ورزش کرده‌اند، غذای سالم می‌خورند یا داروهای خود را طبق تجویز مصرف می‌کنند، صادق نیستند؟ بسیاری با متخصصانی که برای ارائه مراقبت‌های بهداشتی به آنها اعتماد کرده‌اند صادق نیستند. افشای سوءمصرف مواد مخدر یا الکل هم تفاوتی ندارد. اگر مشکلی وجود داشته باشد، سطح دیگری از اضطراب را برای بیماران اضافه می کند. این نبود صداقت در مشاوره ترک اعتیاد قابل درک است. به بیانی دیگر، درک می کنیم که هنگام افشای سوء مصرف مواد با ارائه دهنده مراقبت های اولیه، احساس آسیب پذیری کنید؛ زیرا بسیاری از افراد از قضاوت، گزارش شدن یا بدرفتاری می ترسند.

challenge-of-honesty-in-addiction-counseling

چالش صداقت در مشاوره ترک اعتیاد

چرا افراد در مورد اینکه آیا ورزش کرده‌اند، غذای سالم می‌خورند یا داروهای خود را طبق تجویز مصرف می‌کنند، صادق نیستند؟ بسیاری با متخصصانی که برای ارائه مراقبت‌های بهداشتی به آنها اعتماد کرده‌اند صادق نیستند.

effects-of-smoking-for-women

عوارض سیگار کشیدن برای زنان چیست؟

عوارض سیگار کشیدن برای زنان مخصوصا زنان باردار و شیرده بسیار خطرناک بوده و شامل طیف گسترده بیماری ها و سرطان های مختلف است.
به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید